Kwestia reklamy mobilnej

w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać. Wobec

Kwestia reklamy mobilnej

Reklamy na przyczepie

Wypożyczenie przyczep reklamowych jest niewątpliwie jednym z ciekawszych sposobów na skuteczną reklamę. Wielu klientów przyznaje, że takie reklamy naprawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać. Wobec tego ten sposób reklamy to naprawdę czysty zysk!

Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się organizowaniem ruchomych reklam. Mobile, które możemy wynająć, może mieć bardzo różne rozmiary, co sprawia, że tą metodą można stworzyć naprawdę ciekawe i nietypowe reklamy, atrakcyjne wizualnie i nie tylko dla potencjalnych odbiorców.


O Billboard'ach z Wikipedii

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Reklama out-door

Każdy z nas wie czym jest reklama, przynajmniej mniej więcej. Zakładając, że chyba każdy widział billboard, ulotki i szyldy to mniej więcej ma pojęcie czym jest reklam out-door. Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny.

Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do samochodu. To też nie jest pewnie jakiś rzadki widok, ale w porównaniu do reklamy statycznej takie mobilne reklamy to dalej margines w reklamie zewnętrznej.